globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün algoloji bölümüne randevum vardı.
Sağolsun doktor hanım tüm raporlarımı çok detaylı inceledi. Küçük bel fıtığı var dedi.
Belden iğne yapacağını ve sorunu çözeceğini söyledi.
15 gün sonraya iğne randevusu alabildim. Bu süreçte ağrımı azaltmak için etkili bir ağrı kesici hap verdi.
En azından teşhis koyulduğu için mutluyum.
Küçük bel fıtığı varmışta, ama hangisindeymiş neden söylemedi veya sormadın? Bunlar önemli şeyler.
seninki muhtemelen L4 te yada üstünde biryerde. Mr görüntünü pm atarsan bakayım.