Şu an TYT netlerim ortalama 50 civarında geliyor, AYTde de 10 net civarındayım. Sene sonuna kadar toparlayabileceğimi düşünüyorum ama bir sonraki sene için tekrar şansım olmaz, bu seneyi heba etmek istemiyorum o yüzden kararsızım.
Hedefin ne kadar yüksek bilmiyorum ama mühendis olmak ayrıcalıktır ben de mühendislik istiyorum YouTubedan ekşiden araştır biraz bence ama mühendis olmanın prestiji her zaman daha yüksektir diye düşünüyorum