omerdemirtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an TYT netlerim ortalama 50 civarında geliyor, AYT’de de 10 net civarındayım. Sene sonuna kadar toparlayabileceğimi düşünüyorum ama bir sonraki sene için tekrar şansım olmaz, bu seneyi heba etmek istemiyorum o yüzden kararsızım.
Hedefin ne kadar yüksek bilmiyorum ama mühendis olmak ayrıcalıktır ben de mühendislik istiyorum YouTube’dan ekşiden araştır biraz bence ama mühendis olmanın prestiji her zaman daha yüksektir diye düşünüyorum