Tema konusu sayacı 100TLden açık arttırmada
*Ben yine de açıklamamı yapayım da gergin bir millet olduğumuzdan ötürü bir şey yazana direkt sallar olduk. Bu tarz üslup ile yeni nesil gençleri kazanamayız,önümüzde birçok örnek var. Atatürke saygısızlık yapmadığı sürece temayı beğenebilir veya beğenmeyebilir.
-linç yükleniyor-
ateşe dokunursan yanacağını bilirsin değil mi ?
aynı şekilde yeni nesilin de atasına saygı duymasının ZORUNLULUK olduğunu, saygısızlık ettiğinde sonuçları olacağını bilmesi gerekir. dolayısıyla burada beğenip beğenmeyene saygı duymamız anlayışla karşılamamız beklenemez. konu başlığında da belirttiğim gibi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkenin kırmızı çizgisidir.