SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu anlamlı günde beğeni engeli yemek çok üzücü.
Ben tüm Atatürk konularını, yorumlarını beğenmek istiyorum
Boşverin hocam, sizin gibi insanlar yeter.