Hocam az önce bende aynısını yaşadım. Forum içinden bir arkadaşa merhaba yazdım sonra otomatik ban yedim. Sizin hesabınız açıldı mı? İtiraz yolladım ama ne zaman açılır acaba.
Hocam gece ban yemiştim itiraz edip uyudum sabah uyandığımda açılmıştı. Geçmiş olsun sizede.