Mobil uygulama yapmak istiyorum baya donanımlı ve büyük bi proje olacak.
Sizce para verip yaptırmak mı daha iyi yoksa kendim kodlama ve ya yazılım öğrenmeye çalışmak mı (vakit sıkıntısı yok)
Kendim öğrenebilmek için de ne yapmalıyım nerden başlamalıyım bilgisi olan varsa, yazarsa çok güzel olur
Şu aşamada tarafsız bir şekilde işi bilen birine devretmeniz en iyi çözüm ancak maliyetli olur baştan söyleyeyim.
Vaktiniz varsa 2 sene içinde temel atabilirsiniz.
Ek olarak yapay zeka yardımcı olabilir ancak kusursuz bir sonuç çıkaramaz. Yapay zekayı yönlendirmek için yine kod yapısından anlamanız gerekir.