Merhaba,
Sektörde biraz problem yaşıyorum sürekli bir şeyler yaptık ettik telefon çalmıyor en yüksek TBM de yapsak yine de telefon çalmasında sıkıntı yaşıyoruz.
Bir uzman hesabı inceleyip bana bir yön gösterebilir mi? Hakkını da ona göre verelim.
Teşekkürler.