hayatımda hiç faiz hesabı açmadım ama bundan sonrası için faiz hesabı oluşturmak isityorum, hangi bankadan oluşturmalıyım en yüksek getiriyi hangi banka veriyor ilk etapta yapmam gereken ne var veyahut ben şu hatayı yaptım sen yapma diyeceğiniz bilgiler varsa dinlemek isterim pek bilgim yok faiz hakkında genel bilgilendirmeler de yapabilirsiiniz