Selamlar, makam yada oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum fakat kafam çok karışık. Hangisi alsam pişman olmam bilemedim.
Kendi kullanan ve memnun kalan arkadaşlardan öneri rica ediyorum.
Koltuk ayaklarını plastik tercih etmiyorum, bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Bir kere alıp uzun yıllar gitsin istiyorum.
Koltukta çok oturan biriyim ve günün 15 saati oturuyorum nerdeyse.
Teşekkürler.