hasip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizimde 2 yaşında British kedimiz müthiş tüy döküyordu. Kısırlaştırdıktan sonra da bu sorun istisnasız devam etti. Bir kaç ay Acana indoor balıklı mama kullandık bıçak gibi kesilmişti, sonrasında pahalı diye bir tık ucuz olan Hills serisine döndük tüy dökme yine başladı. 7-8 ay sorun devam edince mecburen Acana serisine geri döndük, inanırmısınız 15 günden sonra etkisini görmeye başladık. Benim şahsi önerim bütçeniz elveriyorsa Acana (karışık balıklı 8 çeşit sanırım) alıp deneyiniz.
Hocam özelden link iletme şansınız var mı? Dediğiniz mamanın tavuklusunu buldum sadece ama