Rion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir veteriner olarak kedinin yıkanmasını mı öneriyorsunuz?
Kırıklarını alın yikadiginizda ama abartmadan tabi yıkayın zaten kendisi yalayarak temizleniyor ama kırık tüylerin alınması için yıkarken alınması lazım