Paneli ilk açtığımdan beri Perfectte valla nasıl oluyorsa kendini döndürüyor ilk aydan beri 1 kez cebimden ödemedim ama yine de her ay 2k civarı ödemek göze koyuyor ya tüm kâr oraya gidiyormuş gibi hissediyorum gerekli değilse geçmeyin bence
Glyconun artık yetersiz geldiğini hissetmeye başladım bende hocam hizmet kalitesi önemli sorunsuz bir site istiyorum.
hocam eğer bu iş profesyonel yapacaksınız geçin yapmayacaksanızda glyconda kalın. Eğer ben bu işi benimsiyorum bu işi büyütecem diyorsanız perfect yok bu iş bu kadar yeterli dersenizde kalın

ben perfect dışı bir site ile çalışmam mesela
Profesyonele dökeceğim hocam glycondan ötürü dökemiyorum çünkü bazı şeyleri elle müdahale gerektiriyor saçmalıyor bazen müşteri kaybı oluyor