Paneli ilk açtığımdan beri Perfect’te valla nasıl oluyorsa kendini döndürüyor ilk aydan beri 1 kez cebimden ödemedim ama yine de her ay 2k civarı ödemek göze koyuyor ya tüm kâr oraya gidiyormuş gibi hissediyorum gerekli değilse geçmeyin bence