Öncelikle merhaba sayın r10 üyeleri gününüz iyidir umarım,
uzun bir düşünce ardından perfect panele geçmeyi planlıyorum ancak buradaki tecrübeli hocalarımızdan da fikir almak isterim glycon artık bana yetersiz gelmeye başladı
öncelikle 5 yılı aşkındır bu sektördeyim aklımda takılan soru şu Perfect panel aylık bir plan ödemesi var değer mi
siparş sayısı arttıkça fiyatta artıyor ne gibi zorluklarla karşılaşırım ilk etapta
fikirlerinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum