Ya tabi illaki zor iş evet ama yardım alacağım ve ya bazı yerlerde para ödeyeceğim de olacak. Yani bende en azından bu projeyi hayata geçirirken kendime birşeyler katmak istiyorum açıkçası
yapay zeka kullanmak en kolayı hocam. bende sizin gibi eğitim vs arayışındaydım daha sonra yapay zeka ile yapıldığını görünce hiç uğraşmadım bile. şuan birkaç dakika içinde masaüstü uygulamaları geliştiriyorum