Mobil uygulama yapmak istiyorum baya donanımlı ve büyük bi proje olacak.
Sizce para verip yaptırmak mı daha iyi yoksa kendim kodlama ve ya yazılım öğrenmeye çalışmak mı (vakit sıkıntısı yok)
Kendim öğrenebilmek için de ne yapmalıyım nerden başlamalıyım bilgisi olan varsa, yazarsa çok güzel olur