Merhaba değerli hocalarım bi sorum olacaktı iphone telefonumu pc üzerinden yönetmek istiyorum ekranına erişmek istiyorum bunun bi uygulaması ve sayre varmı malesef mac mini var macbook yok MirrorTo galiba varmış bi başka bildiğiniz varmı ekranı yansıtmak istemiyorum sadece kontrol de istiyorum iyi forumlar dilerim hepimize