Evet maalesef öyle. Fiyat konusunda taviz vermiyorlar saygı duyuyorum çünkü yarım yamalak iş yapmıyorlar. İşi alırken çok detaylı brief istediler şaşırdım. Video bile çektim. Şimdi daha iyi anlıyorum sıfır revize ile iş tamamlamaya çalışıyorlar.
hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de severek çalışıyorum. Yapamıyoruz dedikleri bir şeyle henüz karşılaşmadım. En fazla ücretten dolayı anlaşamamışızdır. Yaptıkları her şey de istediğim gibi oldu.