Konu
WebOfisi Teşekkür Ediyorum
08-11-2025, 16:45:40
#2
hsaat06
Ben de severek çalışıyorum. Yapamıyoruz dedikleri bir şeyle henüz karşılaşmadım. En fazla ücretten dolayı anlaşamamışızdır. Yaptıkları her şey de istediğim gibi oldu.