Merhaba arkadaşlar bu forumda 1 yıldır üyeyim r10 sayesinde bir çok müşteri, dost kazandım. Güzel iş birlikleri yapmam vesilesi olan tüm r10 ailesine teşekkür ederim. Sizlere @WebOfisi; ile yine forum sayesinde çözüm ortağı olarak destek aldığım süreçten bahsetmek istiyorum. Çünkü onlar gerçekten profesyonel bir ekip. Bana 7 Günde tam yazılım desteği sundular. Destek sürecinde verdiğim brief'in haricinde kendilerinden bir çok şey katarak sitemi geliştirmeme yardımcı oldular. Öyle güzel bir destek paneli yazdılar ki 2 faktörlü doğrulama QR okutmaya, destek bildirimlerini mail olarak müşterilerime bilgilendirmeme kadar ( spamsız) her şeyi eksiksiz hatasız yapıp teslim ettiler. Aldıkları işin sorumluluğunu biliyorlar işlerini sevdikleri o kadar belli ki gece yazdığım destek talebine bile anında cevap verdiler. İş bitince yaptıkları işi video çekerek anlattılar. Yahu böyle hizmet hangi yazılım firmasında var ? Gönderdiğim revizeleri bile oflamadan poflamadan hemen yaptılar.

Artık tüm müşterilerime destek bölümünden hizmet vereceğim.

Forumda böyle iyi iş çıkaran firmaların olmasını gerçekten çok istiyorum. Koca bir helal olsun diyorum.