SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite öğrencisi iken yaptım.
Adamın biri bir randevu verdi. Açık alanda bir çayocağında 10 kişiyi topladı.
Şehir dışından geliyorum dedi.
Burada ofisim yok dedi.
Bizi 2'şerli gruplara ayırdı.
Sabahtan akşama kadar kapı kapı gezip anket doldurmamızı istedi. İnsanlatı ikna edin, iletişim bilgilerini alın. Soruları sorun cevaplandırtın felan.

Sonra akşam buluştuk ve formları bizden topladı. Ben bunu veri analiz merkezine götüreceğim orada işlenecek ve size ödemelerinin yapılacak dendi.

15 yıl önce ilk dolandırılma vakam böyleydi.

Gün boyu aç, susuz gezdik. Başkası adına çalıştık, paramızı alamadık.
evden çalışma diyor hocam link