vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni kullanıcı sayılırım Pro model de kullanmıyorum ancak abonelikler için bunlar fark etmeyecektir. Xbox kullanıyordum geçmişte şimdi ise PS aldım. Üyelik mantığı benzer PS üyeliğinde tamamıyla senin olacak şekilde ayda 3 adet oyun veriyor ekstra olarak. Yine xBox da olduğu gibi bazı oyunlar kütüphaneye ekleniyor bazıları çıkıyor. Deluxe ile Ekstra arasında benim gördüğüm en büyük fark klasikler kütüphanesi, burada bulunan oyunlara bir göz atın oynayacağınız sevdiğniiz oyun varsa Deluxe alırsınız. Geçen yıl değil ancak önceki yıllar bu ücretsiz oyunlarda Fifa vermişliği var, ben o dönemler kullanmıyordum. Ayrıca kara cuma da indirim yapıldığı söyleniyor o yüzden yıllık alacaksanız o tarihi beklemek mantıklı hatta bana sorarsanız cihazı henüz almamış olsanız dahi üyeliği alın.
Çok teşekkür ederim. 11.11'den mi bahsediyorsunuz? Cihazı sipariş ettim bu arada