eskiden olsa yapılırdı. şimdi güven sıkıntısı çok.
ben öğrencilik yıllarımda (neredeyse 30 yıl önce) su arıtma cihazı satmak için yapmıştım

paramı da almıştım. keyifli de olmuştu. ama o zaman bile parasını alamayan bir çok kişi vardı