HİS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam da ben birşey yapmadım neden yapayım.
Yok hocam işin şakasındayım zaten ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum hiç anlam veremedim ama.