Yazdıklarınızda haklılık payı illaki var yok diyemem. Bunun temel sebeplerine değinecek olursam hiçbir iş bilmeyip de 2 tane sunucu alan kişi de bu sektöre atıldı. Forumun ve sektörün eskilerinden biri olarak söylüyorum. Burası eskiden kalite kokan bir yerdi. Elini kolunu sallayan üye olamaz, üye olmak isteyen mevcut müşterilerin referansıyla davetiye usulü üye olabilirdi. Davetiye de bir üyeye yılda 1 kez verilirdi. Davetiye verdiğiniz kişi forumda uygun olmayan bir ticaret yaparsa davetiyeyi veren kişi de cezalandırılırdı. Yani diyeceğim o ki bu kural kaldırıldı elini kolunu sallayan hosting firması oldu. Zincirleme olarak fiyatlarda neredeyse maliyetine bu işi yapanlar olmaya başladı. Siz de haklı bir kullanıcı olarak ne aldığınıza değil ne verdiğinize bakarak ucuz olsun ama iyi olsun mantığıyla ilerlemek durumunda kaldınız. Sonuç bu maalesef.
Forumda hatrı sayılır düzeyde işini hakkıyla yapan bir çok hosting firması var. Teknik tarafta çok iyi olan arkadaşlarımız var. Bizler de firmalar olarak sizin bu söylediğinizin tam tersini söyleyebiliriz mesela. Türk müşterileri kötülemek yabancı müşterileri övmek çok kolay. Çünkü inanır mısınız bilmiyorum ancak hosting yada sunucu kullanmayı bilmeyen, aldığı hizmetin yönetimini de bizden bekleyen çok Türk müşteriye tanık olduk. Gece gündüz demeden çağrı merkezini arayıp destek bekleyen, destek talebi açtıktan sonra 15 dakikada sorunu çözüldü diye ortalığı ayağa kaldıran... anlat anlat bitmez. Hatta sizin gibi genelleme yapacak olursak bu oran gerçekten genelleme yapılabilecek kadar yüksek seviyede. Buna rağmen işi bilen Türk müşteriler hatırına böyle bir yorum yapmak adil olmaz. Bir arkadaşımızın da dediği gibi o kalitedeki firmalar artık buralara sadece konu okumak için giriyor. Saygılarımla.