FOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş burası forum, adam araştırma yapmak için foruma soruyor zaten normal değil mi?
Bende normal olduğunu ve öncesinde sektör ve dinamikler hakkında sormuş olduğu sorulara binaen bir çok argüman ve döküman olduğunu dile getirmişim, konu içeriğini yanıtlamışım, bunda anormal ne var? Ayrıca, sektörün içerisinden gelen ve içerisinde olan birisi olarak bunlar her ne kadar temel konular olsa da elbette sorabilir, bilgi almak isteyebilir, kimsenin çıkıpta;

" - kardeşim sen nasıl böyle bir konu açarsın?! utanmıyor musun? "

dediği yok. İletimde zaten gerekli yönlendirme ve fikrimi beyan etmişim fakat anlayamadığım bir konu böylesine bir konuda bile açılan konuya fikirleri yazmak yerine direkt olarak konu içerisindeki bir mesajı editleyip saldırgan bir tutumla;

" - kardeşimmmmm!!? Burası forum. "

tarzında mesaj atarak olayı kişiselleştirip, konudan bağımsız olarak ve anlamsız bir biçimde çıkışmak hem konuyu açan arkadaşa saygısızlık hem de konuya mesaj atacak olan kişilere saygısızlık oluyor. Neyse, konuyu bu anlamsız muhabbetle daha fazla meşgul etmeyip, gidip biraz artur şopanhaur okuyayım.