bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk defa bir şikayet duydum gördüm odea hakkında .
Hocam firmayı tanımam etmem. Yıllardır R10 dayım en çok odeaweb şikeyeti görürüm forumda.