İki yıl boyunca odeaweb kullandım destek konusunda genel olarak iyilerdi. Fiyat politikası nedeniyle ayrılmıştım. Destek kısmı çalışan arkadaşlara bağlı açıkçası işten anlayan çalışan varsa hemen çözülüyor sorun.
Ben çalıştığım dönem çalışanlar iyiydi ama iş hayatı rotasyon olmuştur belki.