Bir ara telegram bildirim botu kuran görmüştüm ama konuyu kaydetmemiştim.
Valla randevu olayında beni şaşırtan tek şehir Ankara geçenlerde tatile diye gittim. Bilkent Şehir Hastanesine bir olaydan gideyim dedim check up olup geldim gibi bir olay oldu. Tüm doktorlar ilgili güzel bir sistem kurmuşlar. İmkanınız varsa Ankaraya gitmenizi öneririm.