Az önce dönüş yaptılar, ikisi de farklı kişiler ama hala sorun bende diyor beyefendiler

Video çekip yollayayım dedim DNS leri değiştirdiğim aklıma geldi, projeyi aktif kullanan 10-15 kişi mevcut olduğu için DNS i değiştirip kendimi tekrar mağdur etmek istemiyorum
sorun çözüldüğünde hocam bi güncelleme yapar mısın konuya bende merak ettim