İnanın belki şimdiye kadar bilindik bilinmedik bir çok Türk hosting firmasını kullanmıştırım, genelleme yapmak gerekirse ddosları bitmez vaad edilen hizmetleri vermezler, bi bakmışsın site yok piyasada gibi,gibi bir sürü sorun. Tam müşteriye referans atarken hoppa site açılmıyor (en berbat durumlardan biri) ucuz veya pahalı diye ayrım yapmıyorum bakın en iyisinide kullandım. Hepsi aynı. Hostinger kullandım hiç bir sorun yaşamadım bazı ufak tefek şeyler dışında, spaceship kullanıyorum yine sorun yaşamıyorum. En çok ddosu bizim firmalar mı yiyor anlamıyorum ki. İsteyen istediği şekilde algılasın. Genelleme yapacak kadar çok firma kullanmış biri olarak bu yorumu yapmak geliyor içimden yine de hepsinin çarşısı pazar olsun.
Ek olarak: inanın yabancı seviciliği yapmıyorum. Benzer sorunlarla sıklıkla karşılaşmış bir tüketici olarak bu yorumu yapmak geçiyor içimden. Bizimkilerde aynı kalite de hizmet versinler onlarıda övelim çok isterim.