Konu
Eldivenim Olmadığı İçin Motorum Bağlandı
06-11-2025, 19:26:53
#56
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Vivobayim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Yeniceri
;
Arkadaşımız bir konu daha açmıştı. Orada detaylı açıklama yapmıştım.
https://www.r10.net/off-topic/460607...post1090056753