Bende aynı pozisyonda bilgi işlemciyim hocam yedekleme konusunda 8 saatte bir paralel fiziksel sanal sunucu yedeği alıyoruz eski yedeği siliyoruz . Bende pdks konusunda eksik kalıyorum hiç anlamadığım iş .
Ek olarak şunu söyleyebilirim programlar sürekli geliştirilmiyorsa programların 15-30 günde bir 1 tane toplu yedeğini alın SQL yedeğini daha sıklaştırın . Veri kaybı olmadığı sürece her şeyi geri yerine koyarsınız kafanıza takmayın