Roi incelemesi yapıldığında çok uzun vadede roi eder sistem kendini
Panelle ureteceginiz enerjiyi depolamaniz gerekiyor, aynı zamanda yüksek güç tüketimi yapan asics cihazlar aktif olacak
anlık tüketim X 2.5 3 katı üretim yapmanız gerekiyor böyle bir maliyetle miningden ne zaman kazanç sağlayabilirsiniz incelemek lazim
Benim düşüncem, depolamadan dağıtmak hocam, ancak çok ciddi maliyet, roi çok uzun, ayriyetten bakım masraflarını da dahil edersek sıkıntı gibi.
Kazanlar nasıl kazıyor bilemiyorum.