Bu tarz sorunları ben hep yaşıyorum, genelde problem elektrikler gidince falan oluyor. PSU daha çok yük altında örnek olarak oyunlarda yada ağır render işlemlerinde kapanıyorsa arızalı oluyor, durduk yere hiçbir PSU çok aşırı dandik değilse bozulmaz.
Ben statik elektrik diyorum, yukarıda bahsettiğim yöntemde tuşa basılı tutmayın. Sürekli basın 40-50 saniye içinde, gerekirse kabloyu da çıkarıp öyle de basın. Statik elektrikten dolay PC'yi korumaya alır. Dediğim gibi ben hiç bu şekilde durup dururken arızalanan PC görmedim genelde problem her zaman aşırı ısınmadan veya sürekli elektrik kesintisinden bileşenler yanıyor ve bunu da yük altında PC'nin şak diye kapanmasından anlıyorsunuz.
Ek olarak, PC'yi hiçbir zaman tuşundan kapamayın. Statik elektriğin bir numaraları problemidir çünkü direkt elektrik bağlantısını kesiyorsunuz.