Testo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru söylüyorsunuz lakin önce bundan bir önceki konumu inceleyip böyle bir mesajda bulunsaydınız problemin ne oldugunu anlayabilirdiniz
Önceki konunuzu incelemedim amacım tartışma yaratmak da değil. Genç kardeşlerimizi bilgilendirmek sadece. Sektörün eskilerindenim ve bu geçmişte bu konudan dolayı başı ağrıyan çok gördüm. Yeri geliyor 8 sonra bile bilgi istenebiliyor. Fatura olmayınca da ihale kucağınıza kalabiliyor. Bu sebeple siz de zahmet edip 5 dakikanızı ayırarak bir kayıt oluşturursanız aradığınız hizmete daha kolay ulaşabilirsiniz.