Daha 2 saat önce pc yi kasadakı güç düğmesine 1 kere basarak kapattım sonrasında acmak ıstedıgımde acılmadı

psu kablolarını soktum taktım bıos pilini cıkardım taktım anakart pin girişini cıkarıp taktım ramleri ekran kartını gerşeyi cıkarıp taktım

guc tusu bozuktur diye ana karttan kısa devre yaparak calısıtmeaya calıstım oda olmadı

Durduk yere ne olabilir ki ?

pc 1.5 2 yıllık gercekten sinir oldum durduk yere ne olabılır

bios pili bitmiş olabilirmi aklıma gelen bu birde psu arızalanmıs olabılırmı ?