Daha 2 saat önce pc yi kasadakı güç düğmesine 1 kere basarak kapattım sonrasında acmak ıstedıgımde acılmadı
psu kablolarını soktum taktım bıos pilini cıkardım taktım anakart pin girişini cıkarıp taktım ramleri ekran kartını gerşeyi cıkarıp taktım
guc tusu bozuktur diye ana karttan kısa devre yaparak calısıtmeaya calıstım oda olmadı
Durduk yere ne olabilir ki ?
pc 1.5 2 yıllık gercekten sinir oldum durduk yere ne olabılır
bios pili bitmiş olabilirmi aklıma gelen bu birde psu arızalanmıs olabılırmı ?