Bir aralar m*daselvimin instagram müşteri hizmetlerinde çalışıyordum neler geliyordu. Çoğunda zaten bas geç yapıyorduk yani hazır mesaj yollayıp başkasına geçmesini sağlıyorduk, yani diğer çalışana düşüyordu. Süreç uzuyordu belki ama bazen başından atmak istiyorsun. Bazıları oluyor 2 gün sürüyordu. Zaten dk başına en az 10 mesajla uğraşıyorduk başka türlü azalmıyordu. Biri derdini anlatıyordu diğeri şarkı söylüyordu. Her türlü insan var
Allah orayı kahır etsin
2 ay paramı tuttu
1. Siparişi kapıda nakit verdik iade ettik
2. Yi iade kuponuyla üstüne 80 TL verip değişim yaptık onu da Beğenmeyip iade ettik
Bana 80 lirayı iade etmişler 1 ay uğraştım almak için