Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hesap uygulama yayına gönderilince fesih olur yüzde yüz şirket sahibiyle kimlik sahibi net eşleşmesi gerek katman kural
1 arkadaş olur demişti kimliği gönderdim %100 mu hocam