Bir aralar m*daselvimin instagram müşteri hizmetlerinde çalışıyordum neler geliyordu. Çoğunda zaten bas geç yapıyorduk yani hazır mesaj yollayıp başkasına geçmesini sağlıyorduk, yani diğer çalışana düşüyordu. Süreç uzuyordu belki ama bazen başından atmak istiyorsun. Bazıları oluyor 2 gün sürüyordu. Zaten dk başına en az 10 mesajla uğraşıyorduk başka türlü azalmıyordu. Biri derdini anlatıyordu diğeri şarkı söylüyordu. Her türlü insan var