Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son 3 yıldır radarın pusunun cılkı çıkmıştı, gece alkol kontrolü ara sokağa kadar inmişti. evet kontroller olsun ama bunun caydırıcılıktan ziyade para kazanma modeli olduğunu bu kadar belli etmemeleri gerek. şimdilerde tüm bursada geceli gündüzlü seyyarlı - hareketli - sabitli eds tüm güzergahı kurdular trafiği komple felç ettiler son 2 haftadır. artık haber sayfalarında güzergahını saatlerini paylaşıyorlar açık açık. insanlar artık google haritaları açıp geziyor ezbere bildiği yol olsada biri bişey var marklamışmı biri yolu değişelim gerekirse diye bakmak için kırk takla atar hale gelmiş.
alkol testini arabaya bile taksalar memnun olurum. Çok dava gördüm. Ölen öldüğü ile kalıyor.