Hocam siz beni yanlış anladınız. Gerçekten eldiven olmadığı için ceza yedim. İnternete eldiven zorunluluğu yazın ve birkaç motokurye sayfasına bakın instagram'dan. Benim gibi bugün belki 40 kişinin motoru bağlandı hatta videoda var birkaç sayfada. Ben olmayan bişeyi söylemedim kesinlikle. Motorum bağlandı bugün yedi eminde şuanda. Yarın sabah 8 de açılıyor gidip alabilirsin dediler ve ruhsatı verdiler.
E Devlete düşmüştür ceza oradan bakabilirsin ama ödemen için bir makbuz vermeleri gerekirdi.