Konu
Şirketi Nerede Kurmalıyım?
04-11-2025, 11:24:38
#5
onurnet
Pacino adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence amerika'dan açın ödemeleri wise üzerinden tr ibana alın ödemeleri, abd dışı gelir sayılacağı için hiç vergi ödemezsiniz.
var mı hocam önerebileceğiniz bir firma?