Pacino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence amerika'dan açın ödemeleri wise üzerinden tr ibana alın ödemeleri, abd dışı gelir sayılacağı için hiç vergi ödemezsiniz.
var mı hocam önerebileceğiniz bir firma?