Hepsipay da kartla altın alinabiliyor. İlk alımda komisyon yok yazıyor daha önce deneyen oldumu ?
Parayı sonrasında banka hesabına mi çekiyoruz, Hepsiburada sadece alışveriş için kullanılacak dermi?