Merhaba,

Uzlaşmadan lisans almanız sorunuzu çözmez, zira ihlaliniz artık tespit edilmiş durumda. Ayrıca söz konusu yazılımın firma faaliyet alanıyla ilgisinin olmaması durumu malesef değiştirmeyecektir.

Yazılımın alınması meselesine gelince üreticilerin derdi kullanıcılara dava açılması değil (çünkü bu tarz hukuk bürolarının faturalandırmaları genellikle yüksek olur ) yazılımlarının satılmasıdır. Bu durumda hukuk bürosu yazlımdan komisyonunu alır, üretici de yazılımını satar. WinWin. Şayet yazılımı almaya karar verirseniz mutlaka bir hukuk profesyonelinden destek alın. iyi bir anlaşma ile yazılımı alın.


Geçmiş olsun.