Sadece üst yazı olarak belgeyi istediğime dair dilekçe vergi dairesinden yazılmış.O dilekçe ile mi bankaya gitmek lazım onu bilmiyorum
Başvuru yaptıktan sonra tam hatırlamıyorum ama cevap olarak istisna ile alakalı cevap geliyor kağıt olarak altta imzalar felan var

direkt onu çıkartıp veriyorsunuz. İstisna hesabım var da kağıdı unuttum yazıları