Merhaba sosyal medya içerik üretimi için istisna başvurusunda bulundum.Bu gün dilekçe oluşturulmuş ve üst yazı gönderilmiş gözüküyor.bundan sonra sistem nasıl ilerliyor ? Alan arkadaşlar bilgilendirebilir mi ?