Konu
Ankara'da oturan arkadaşlara sorum var
03-11-2025, 20:25:19
#4
filsoft
Eski tren garı ve yht gar arkalı önlü. Yukarı kata çıkıp köprüden geçebilirsiniz.
Otopark garda görmedim. Eski garda çok küçük vardı ve pahalıydı. Onun yerine eski garın hemen karşısında köşede Gençlik Parkı otoparkı var.