Konu
Ankara'da oturan arkadaşlara sorum var
03-11-2025, 20:04:21
#2
caglarmedya
Merhabalar bildiğim kadarıyla gayet yakınlar. İkinci soru içinde yht garın katında otopark bulunuyor ama ücretli