Geçmiş olsun hocam, aynı durumu yaşadım. Her canlının bir vadesi var. Bizim de vademiz dolmuş 2 sene oldu kaybedeli annemi, seni çok iyi anlıyorum eğer tecrübelerimi paylaşmamı istersen özelden numara at.